eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji › Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
  • Data: 2009-08-02 16:45:55
    Temat: Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h54emj$pvp$1@news.ds.pg.gda.pl Michał
    <r...@x...cy> pisze:

    > Nie mam zamiaru odpowiadać na pytania zadane w oparciu o zmanipulowane
    > cytaty.
    Nie bądź śmieszny, zapytałem o konkretne twierdzenie, żadnych manipulacji
    nie było, nie konfabuluj.
    Ale poprawdzie to spytałem tylko tak dla jaj, po prostu się tobą pobawiłem
    przez chwilę, bo śmieszne i bzdetne tyrady wypisujesz.

    > Zresztą z tobą dyskusje nie są ani metytoryczne
    To jedynie twoje zdanie, wisi mi.
    Zresztą z bełkotem nie ma co nawet próbować merytorycznie, przecież to jak
    ze ślepym o kolorach.

    > ani przyjemne.
    Czasem tak i właśnie tego doświadczasz. Nikt nie lubi jak mu głupotę w oczy
    publicznie wywalić.
    A przyjemności nikomu nie obiecywałem i nie obiecuję.

    > Jeśli nie rozumiesz słowa pisanego to proszę: różnica jest _głównie_ a nie
    > _wyłącznie_ w braku militaryzmu i ideologi rasowej.
    Ty nie rozumiesz chyba nawet sam siebie.
    Żałosne kręcenie i nieudolne usiłowanie zmieniania wypowiedzi nic tu nie da.
    Mógłbyś się bronić jakoś inteligentniej ale pewnie istnieją poważne
    obiektywne przeszkody...

    --
    Jotte