eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji › Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
  • Data: 2009-08-02 16:16:49
    Temat: Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    BK pisze:
    > Faktycznie straszni z nas faszysci, socjalisci i komunisci

    Obawiam się, że nie zrozumiałeś.

    > bo irytuja
    > nas spoleczne pasozyty zerujace na reszcie spoleczenstwa wyludzajac
    > swiadczenia z ZUS :)

    W socjaliźmie zawsze będzie irytowało. Większość pożądanych dóbr jest
    rzadkich, więc zawsze komuś "zabraknie", zawsze ktoś "wyłudzi", zawsze
    ktoś będzie potraktowany "niesprawiedliwie", zawsze ktoś będzie
    "faworyzowany".

    > Irytuje mnie takie nasze cwanactwo gdzie ludzie dla ZUS sa chorzy.

    W porządku, jestem w stanie zrozumieć irytację. Problemem jest jednak
    to, że irytację kierujecie do niewłaściwego adresata. Bo "cwaniactwo",
    jak nazwałeś, zapewne czuje się bardzo chore i jeszcze poniżane tak
    niskimi świadczeniami... bo jak za to godnie żyć. :-)

    Problemem są założenia. Tego się dzielenia dóbr dobrze wykonać nie da.
    Zawsze (prawie) każdy będzie chciał więcej otrzymać a mniej dać.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/