  • Data: 2005-12-02 13:31:44
    Temat: Re: czcionka - licencja - przekazanie projektu
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dmpf8i$hck$1@news.onet.pl...
    > Tiger napisał(a):
    >
    > Hm licencja jest podobna do tej - czyl bardzo ograniczona:
    > http://www.kentype.pl/pub/pdf/licencja_emigre.pdf

    Ja bym się tym bełkotem nie przejmował. Przecież tam są absurdy, że
    głowa boli. Co to za przeliczenia na CPU, albo ilość drukarek??

    > Mam wrazenie ze sytuacja rysuje się następująco: nie wolno przekazać pliku
    > z czcionką. Jednak biorąc pod uwagę, że czcionkę taką posiada również
    > druga AR, nie jest to po prostu bezproblemowe? To troche tak jakbym dał
    > znajomemu mającemu WinXP, mój własny nośnik WinXP (w dokladnie takiej
    > samej wersji) i on wziął i coś sobie tam nagrał bo jego nośnik jest np.
    > uszkodzony. Oficjalnie - nie można, ale zasadniczo to byłoby absurdem zeby
    > robic z tego problem?

    Ależ ta licencja zabrania wszystkiego. Cojest nijak nie do wyegekwowania
    przed sądem. Jeśli druga firma też posiada tą czcionkę, to nie łam się
    przekaż ten projekt w postaci pliku, a firma niech udowodni w procesie
    cywilnym jakie w związku z tym poniosła straty.