  • Data: 2009-07-20 13:10:57
    Temat: Re: czas urzędu na odpowiedz
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 14:15:41 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > ile czasu urzędy mają na pisemną odpowiedz na pismo? wiem że 14dni, ale
    > jaka jest tego podstawa prawna, oraz jakie konsekwencje można wyciągnąć
    > wobec urzędu gdy się spuźni, kara, nagana grzywna? i jak ją egzekwować?

    Nie ma obowiązku odpowiadania na pismo z życzeniami urodzinowymi dla
    kierowniczki w Urzędzie.

    Czyli, tak na poważnie, wszystko zależy od tego co zawiera to pismo, Na
    niektóre są określone w przepisach mniej lub bardziej ściśle terminy
    odpowiedzi, w wypadku innych jest obowiązek odpowiedzi ale nie ma
    terminu, a na jeszcze inne wcale odpowiadać nie muszą.