eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocoś poprawić w tym piśmie do Polkomtelu? › Re: coś poprawić w tym piśmie do Polkomtelu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: coś poprawić w tym piśmie do Polkomtelu?
    Date: Tue, 02 Jul 2013 22:02:40 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <kqvbl1$5q7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kqv1jg$r2u$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1372795361 5959 193.242.146.25 (2 Jul 2013 20:02:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Jul 2013 20:02:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130510
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <kqv1jg$r2u$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:723659
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.07.2013 19:11, SJS pisze:

    > Ponieważ reklamacja nie została uwzględniona zachodzi podejrzenie
    > działania na moją szkodę - proszę więc o podanie jaki procent waszych
    > abonentów do których wysyłano płatne SMSy zwróciło się do Polkomtela o
    > anulowanie tego typu usługi bo odbywała się ona bez ich świadomej zgody.

    ROTFL

    Chcesz, żeby umarli ze śmiechu? ;)

    [ciach]

    > to oczekuję odpowiedzi od Was ponieważ bez podania statystyki nie jest
    > możliwe ustalenia czy jest to zjawisko marginalne czy też jest
    > działającym za waszą zgodą stałym procederem.

    Nie jesteś organem uprawnionym do takich badań.

    Możesz złożyć reklamację. Możesz potem się sądzić jak jej nie uznają lub
    zawiadamiać prokuraturę.

    > Uważam, że ze strony Polkomtelu nie podejmuje się odpowiednich,
    > chroniących klienta działań zabezpieczających przed oszustami
    > działającymi w sieci Plus GSM."

    Czekaj, czekaj, szklana kula mi się uruchomiła... ich odpowiedź będzie
    brzmieć mniej-więcej tak (tylko może nieco ją... wygładzą ozdobnikami):
    "Chłopie, my uważamy, że nie czytasz składanych zamówień, więc sam
    jesteś sobie winien, że nie wiesz co zamówiłeś... a my nie musimy ci
    udzielać żadnych informacji, więc możesz nam skoczyć... ale najpierw
    zapłać, bo ci pozwiemy o zapłatę".

    Pewnie jeszcze coś dołączą o dokładaniu starań itepe ;)

    Znając z kolei ciebie zaraz zaczniesz coś się tutaj pianą pluć, ale
    SPRÓBUJ zastanowić się przez chwileczkę nad czymś takim: jak oni mają
    odróżnić gamonia, który się pomylił (nawet jeśli faktycznie umowa/oferta
    są tak skonstruowane, żeby w błąd wprowadzić) od cwaniaczka który
    zamówił usługę, korzystał z niej, a teraz się miga udając biednego
    zabłąkanego gapcia?

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1