    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cos dziwnego
    Date: 17 Jul 2006 16:57:14 +0200

    > witam, dzis sie spotkalem z niemila sytuacja mianowicie bylem z hurtowni
    > kosmetycznej DUO wraz z dziewczyna.
    > zakupujemy jakies tam pierdolki od dluzszego czasu i nigdy nie bylo
    > problemu. Dzis trafiamy na corke szefowej (niby), ona prosi dane firmy
    > dajemy NIP REGON imie nazwisko (ojca mojej dziewczyn, prowadzi on
    > dzialalnosc) a babka do nas ze nie da nam paragonu bo nie sprzedaja
    > detalicznie.
    > Ok, a potem mowi ze faktury imiennej tez nie wystawi bo nie mamy
    > zaswiadczenia ze istnieje taka dzialalnosc itp ?krotka klotnia, wychodzimy
> [...]
    to znaczy tak, kontrahentów prosi się o przedstawienie dokumentów firmy, tj,
    wpis o działalności, zaświadczenie REGOMN i NIP, kopii oczywiście, bo potrzebne
    jest to zwykle do ustalenia rabatów, po prostu prowadzący działalność i
    zakupujący produkty do dalszej odsprzedarzy mają większe rabaty, to wszystko, co
    zaś do faktury immennej, to zawsze można ją wystawić, nie rozumiem problemu...
    może córka tej właścicielki hurtowni mam jakiś problem psychiczny ;0)