  • Data: 2004-06-08 12:52:52
    Temat: Re: cofanie i ... buch
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> napisał:

    > i muszę się przyznać, że nigdy nie przyszło mi do
    >głowy, że może mi wyjechać auto z prawej strony, jadące tyłem "pod prąd"
    A powinno !

    >ja będę winny przy ew. kolizji to już by było dla mnie niewyobrażalne
    Będziesz. Masz bezwarunkowo ustąpić na skrzyżowaniu jedącemu z prawej.
    Ustawodawca nie wprowadził wyjątku dotyczącego wyjazdu z drogi
    jednokierunkowej czy np. z drogi, gdzie obowiązuje zakaz ruchu itd.

    Nie wolno ci jeździć na pamięć (wiesz, ze jest/był wczoraj tam znak).
    Weź pod uwagę, że kierujący ruchem 'odwołuje' znaki i przepisy i
    przecież może zdarzyć sie tak, że skieruje ruch w jezdnię
    jednokierunkową, może się zdarzyć, że skradziono znak zakaz wjazdu z
    drugiej strony i kierowca nieświadomy wjechał lub jedzie ktoś, kto nie
    powinien np. dziecko na rowerze, starsza osoba lub niepoczytalna itd.

    Artur Golański