eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej › Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
  • Data: 2008-01-30 07:57:59
    Temat: Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na jednej z technicznych grup jeden gnoj podal liste tematow prac
    > magisterskich.
    >
    > Zaczalem z nim negocjowac cene za napisanie pracy o wybranym temacie, z
    > _zamiarem_ zainkasowania zaliczki i jej natychmiastowego przelania na OOP
    > (nie odlicze, jestem na liniowym).
    >
    > Co mi _realnie_ grozi, jezeli doprowadze do otrzymania zaliczki (ktora
    > natychmist zostanie przelana na nieszcesliwe dzieci)?
    >
    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    hehe, dobre - tez mnie wkurza kombinatorstwo jeśli zrobisz coś takiego dla
    mnie bomba (ale nie rób tego żeby nie było że zachęcam do oszustwa :P),
    tylko lepiej zrób tak żeby przelał kasę bezpośrednio na OOP czy jakiś dom
    dziecka i niech prześle kasę tytułem "na biedne dzieci " ewentualnie z
    jakimś dopiskiem (np swoim imieniem) , pozostałe dane osobowe już są bez
    znaczenia, chociaż może to być tez nazwisko dyrektora danej placówki -
    przelew dojdzie jak nr rachunku jest prawidłowy. A kiedy napisze ze
    przelał - to mu napisz gdzie naprawde poszła kasa i z kim ma się
    skontaktować jeśli chce ją odzyskać - jak na mój gust to już będzie dużo
    czystsze załatwienie sprawy niz przelewanie za pośrednictwem swojego konta.
    pozdrawiam
    axell