eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej › Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
  • Data: 2008-01-30 13:28:04
    Temat: Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 08:47
    (autor szomiz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnpa41$m37$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Bo chce gotowca.

    No to chyba jasne, że jak zamawia dzieło, to chce je otrzymać w postaci
    gotowej.

    > Mialo byc OPP ;-)

    Z tym OPP to trza uważać. To se każdy może zarejestrować. Głupie Wikimedia
    Polska jest też OPP ZTCW. Więc pożyteczność tychże organizacji jest
    momentami wielce dyskusyjna.

    Tak czy siak, nawet jak wpłacisz na porządne OPP, to wpłacisz pieniądze
    pochodzące z oszustwa, więc nie wiem czy to tak w interesie społecznym...

    Zauważ, że gość nie łamie prawa, za to Ty tak. Owszem, Ty _podejrzewasz_, że
    on może przy pomocy tego dzieła kiedyś prawo złamać, ale to Twoje
    przypuszczenia.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl