    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Date: Sat, 02 Sep 2006 10:23:14 +0200
    <ed13kj$no9$1@inews.gazeta.pl> <ed13n7$oo0$1@inews.gazeta.pl>
    <ed14es$s4m$1@inews.gazeta.pl> <7...@n...lechistan.com>
    <ed1qgq$7as$1@inews.gazeta.pl> <ed1rhp$b4e$1@inews.gazeta.pl>
    <ed2461$iuu$1@inews.gazeta.pl> <ed4334$9dr$1@inews.gazeta.pl>
    <ed67si$k2n$1@inews.gazeta.pl> <ed7dcv$3jj$1@inews.gazeta.pl>
    <ed8v6m$h8a$1@inews.gazeta.pl> <ed924l$m9$1@inews.gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Jak chcesz. Możesz nawet do pupila mówić per "synku". Tylko sie potem
    > nie dziw, jesli na grupach zmieszają Cie z błotem.

    nie mam zmiaru mowic per synku, a taki tekst z twojej strony to zwykla
    zlosliwosc (chamstwo), to ze jakis ciul grupowy zrozumie moje slowa tk
    ajak chce to jest jego sprawa (np Jacek K. ktorego idol ktorego tak
    wychawal siedzi w areszcie)

    > W poście z 29. 08., godz. 19. 24

    no i co w tym madrego?
    Zeby mowic o relanym niebezpieczenstwie nalezy przesdtawic statsytyki o
    ktorych pisalem, wtedy rzeczywiscie mozna oceniac czy wejscie do
    samochodu pod wplywem = smierc.

    Po za tym gdyby sasiad uzyl tego zwrotu zartobliwie to gosc by na pewno
    o tym wspomnial. A jezlei ktos juz na powaznie stwierdza ze zamierza
    'usunac' szczekajacy problem to z taka osoba raczej nie jest wsystko
    wporzadku i mozna domniemywac ze spelni swoj zamiar. A przynajmniej
    dmuchnac na zimne..

    > No widzisz, sam tak piszesz, ale jak Ci pasuje, to usiłujesz stosować na
    > odwyrtkę.

    nie usiluje

    > Mają do tego prawo, chcesz, czy nie.

    co to ma do rzeczy? To ma kogos uprawniac do 'usuwania' tych ktorzy im
    sie nie podobaja?

    A odpowiedzialny właściciel potrafi
    > upilnować pupila i zadbać o jego bezpieczeństwo - na przykład nauczy go
    > jesc tylko z własnej miski, żeby jakiś obcy go nie otruł. Ale łatwiej
    > jest pyskować, oczywiście.

    ta jasne, naucz swojego psa by nie wzial jedzonka ktore znajdzie na
    swojej posesji czy od "Judasza" wbzudzajacego zaufanie.

    > A sąsiedzi muszą, nie?

    co ma piernik do wiatraka? Ja proboje powiedziec ze skoro nawet milosnik
    nie zniosl by ciaglego ujadania to wynika z etgo ze by na to nie
    zezwolil a co za tym idzie ne mialo by to miejsca. A przynajmniej nei
    wtakim stopniu jak to jest zwykle opisywane.

    > Tu nie ma nic do śmiacia, tu się należy zastanoweić nad własnym
    > zachowaniem - cytowanie prywatnych listów nie zalicza się do dobrych
    > manier.

    w stanie wyzszej koniecznosci, zreszta watpie by autor mial mi to za zle.

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?