  • Data: 2012-06-28 21:59:36
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze konwencja, dla googla: wiedeńska, treść urzędowa,
    dziennik ustaw.
    Dostępny jest "oryginalny skan".

    On Thu, 28 Jun 2012, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    [...]
    > Dla ustalenia uwagi:
    > http://www.krbrd.gov.pl/krajowa%20rada%20brd/krajowa
    _rada_brd.htm
    > "Przewodniczšcym KRBRD jest minister właœciwy ds. transportu"

    Z tych stron jest link do Rządowego Centrum Legislacyjnego,
    a tam można odszukać treść archiwalnych DU.
    Konkretnie konwencja wiedeńska leży w drugim PDFie na stronie:

    http://dokumenty.rcl.gov.pl/DU/rok/1988/wydanie/5/po
    zycja/42

    Oczywiście, to jest równie "amatorska strona" co strona KR BRD,
    ale może widoczne włókna papieru dodadzą komuś wiarygodności ;)

    UWAGA!!
    To jest wzorcowy przykład "dlaczego nie lubię PDFów"!
    (bo nigdy nie wiadomo co jest w środku :>)
    40MB wte, 40MB wewte... ;)

    pzdr, Gotfryd