  • Data: 2012-06-28 20:51:45
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    [...o konwencji...]

    > I jeszcze: Jak ma obowiązywać prawo, którego na sejmowej stronie nie ma?

    Tak samo, jak obowiązywało poprzednie 200 lat.
    Obowiązuje treść która została wydana w dzienniku urzędowym i dostępna
    jest za darmo do wglądu w sądach okręgowych.
    Tak, wiem :), ale marudzisz, naprawdę.
    Nie wiem kiedy w Sejmie dojdą "elektronicznie" wstecz do 1968 roku,
    na razie archiwalia są "po łebkach" (bez załączników, co przy konwencjach
    oznacza treść, stanowiącą załącznik do aktu ratyfikacyjnego).

    > Są jakieś amatorskie strony z treścią konwencji, ale czy ja wiem czy one
    > są poprawne?

    Na 100% nie wiesz.
    Wiesz skąd wiem że nie wiesz?
    Bo jak dla Ciebie oficjalna strona *rządowego* organu jest
    "stroną amatorską", to możesz mieć całkowitą rację :P
    Ale jeśli jest *tylko* stroną amatorską...

    Dla ustalenia uwagi:
    http://www.krbrd.gov.pl/krajowa%20rada%20brd/krajowa
    _rada_brd.htm
    "Przewodniczšcym KRBRD jest minister właœciwy ds. transportu"

    Jej TREŚĆ zawiera np. całkiem rzetelnie przeniesiony zapis
    ratyfikacyjny (co można sprawdzić na stronie sejmu, i ciekaw
    jestem czy to zrobiłeś przed narzekaniem - napisz, tylko
    uczciwie, czy sprawdziłeś co jest na stronie Sejmu).

    > Może ktoś głupoty nawpisywał? Obowiązujące prawo chyba
    > powinno być dostępne dla obywatela z pewnego źródła.

    Depczesz do najbliższego sądu okręgowego i zeznajesz nam, czy
    organ doradczy polskiego rządu wypisał na stronie głupoty,
    skorzystamy ;)

    pzdr, Gotfryd