  • Data: 2012-06-25 13:26:27
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym, że mnie dezorientuje, bo ja nastawiam się na to, że on jedzie
    > prosto, więc będzie się oddalał i znikał, a mi się zrobi pusty przejazd,
    > więc ja sobie spokojnie przyspieszam zmniejszając ten odstęp, a on tu
    > nagle właśnie zwalnia do prawoskrętu.

    Masz obowiązek utrzymywać bezpieczny odstęp. Kropka.
    [ciach]

    > Jak mówiłem, sygnalizację w lewo możemy sobie omawiać. Ale jeżeli ktoś
    > przed rondem nie sygnalizuje prawoskrętów, to jest po prostu chamem.
    > Zarówno wobec jadącego za nim jak i wjeżdżającego na rondo z prawej (co
    > cichaczem wyciąłeś).

    Och tak, i bombę w Tupolewie podłożyłem.

    Po prostu odniosłem się do tego, co mnie interesowało.

    Co do wjeżdżających, to ja i tak nie wjeżdżam wyłącznie na podstawie
    kierunkowskazu, który zawsze może zostać włączony omyłkowo (swoją drogą
    to ponoć jedna z metod "polowania na łosia" tych speców od wyłudzania
    odszkodowań - weź potem udowodnij, że miał włączony kierunkowskaz, jak
    mu się wepchniesz przed maskę).