  • Data: 2012-06-25 13:24:52
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli nawet trochę? To nie zmienia sytuacji, że są momenty, gdy
    > obydwaj znajdują się w jednym momencie w blokach startowych.
    >
    > Tu to samo:
    >
    > https://mapy.google.pl/maps?q=Aleje+Korfantegfo,+Zab
    rze&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.317634,18.774884&spn=0.00155
    2,0.003245&sll=52.025459,19.204102&sspn=6.125507,13.
    293457&hnear=Aleje+Wojciecha+Korfantego,+Zabrze,+%C5
    %9Bl%C4%85skie&t=h&z=18

    > jadąc od strony Multikina (E) znajduję się po prawej gościa, który
    > jedzie od Zabrza (S). Obydwaj mamy znak USTĄP i obydwaj przekraczamy
    > jednocześnie jego ,,zęby''. Sporo osób jeździ na zasadzie ,,dawniej
    > Korfantego była z pierwszeństwem, to zapierdalam i mam w dupie tego od E''.

    Zdjęcie trochę mi nie pasuje do opisu - czy masz gdzieś aktualniejsze
    zdjęcie tego ronda? Czy też to jest najaktualniejsze?

    p. m.