  • Data: 2012-06-25 13:11:33
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2012 13:01, m pisze:
    > Czy na pewno? Czy wjazd na rondo nie został "odsunięty"?

    A jeśli nawet trochę? To nie zmienia sytuacji, że są momenty, gdy
    obydwaj znajdują się w jednym momencie w blokach startowych.

    Tu to samo:

    https://mapy.google.pl/maps?q=Aleje+Korfantegfo,+Zab
    rze&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.317634,18.774884&spn=0.00155
    2,0.003245&sll=52.025459,19.204102&sspn=6.125507,13.
    293457&hnear=Aleje+Wojciecha+Korfantego,+Zabrze,+%C5
    %9Bl%C4%85skie&t=h&z=18

    jadąc od strony Multikina (E) znajduję się po prawej gościa, który
    jedzie od Zabrza (S). Obydwaj mamy znak USTĄP i obydwaj przekraczamy
    jednocześnie jego ,,zęby''. Sporo osób jeździ na zasadzie ,,dawniej
    Korfantego była z pierwszeństwem, to zapierdalam i mam w dupie tego od E''.

    > A nie pojawił się znak "skrzyżowanie o ruchu okrężnym"?

    Który do pierwszeństwa wnosi tylko zdanie ,,jeżeli razem z A7 to
    pierwszeństwo ma ten na rondzie''. A żaden z nich nie jest jeszcze na
    rondzie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek