  • Data: 2012-06-25 06:38:18
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Jun 2012, Marek Dyjor wrote:

    > a można pojechac inaczej?

    Można.
    IMO, ponieważ wtedy nie jedziemy "jak prowadzi droga", należy
    rzecz jasna użyć kierunkowskazu.
    Niemożliwe żebyś nie widział - "siwy dym":

    http://www.youtube.com/watch?v=Dcc5nD7QVSQ

    Nikt nie twierdzi że manewr jest prawidłowy (to na wypadek
    jakby Przemek znowu czegoś się chciał czepiać), ale sygnalizacja
    była PRAWIDŁOWA.

    Kierowcy niejednokrotnie jadą nieprawidłowo, po ciągłych itede,
    i IMO nic nie uprawnia do niesygnalizowania zamiaru takich
    nieprawidłowych zachowań, nie widzę więc powodu dla którego
    w tym przypadku ma być inaczej :)
    Ba, inni jadący zazwyczaj oczekują, że jak jeden z drugim
    chce przejechać ciągłą, to przynajmniej to zasygnalizuje.
    Nie widać dlaczego przy łamaniu innych przepisów miałoby być
    inaczej :D

    pzdr, Gotfryd