  • Data: 2012-06-25 06:31:25
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Jun 2012, Marek Dyjor wrote:

    > dyskusja ze śmiejkiem jest jak lupanie kamieni kawałkiem drewna...

    Starożytni wykazali, że się da, trzeba najpierw powiercić w tym kamieniu,
    a później drewnem go zakołkować... i namoczyć ;)

    > ta smiejszna interpretacja jest kompletnie absurdalna.

    Zgadza się.
    Cały problem polega na pomieszaniu zapisów z jednych artykułów
    (w których jest mowa o skrzyżowaniu) z innymi (w których mowy
    o skrzyżowaniu nie ma).

    > Kierunkowskaz ma
    > sygnalizować zamiar zmiany kierunku ruchu tak aby inni użytkownicy drogi
    > wiedzeli co robić.

    Dokładnie tak.

    > Jaką do diabłą użyteczną informację niosłaby dla innych
    > informacja o tym że pojazd na skrzyżowaniu ma zamiar skręcić w lewo

    Że trzeba gwałtownie hamować, bo pojedzie pod prąd, link już podałem ;)
    (uzasadnienie, że bezprawne manewry należy sygnalizować i że NA OGÓŁ
    nikt się temu nie dziwi - również).

    pzdr, Gotfryd