  • Data: 2012-06-23 12:14:59
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1206230015350.1252@quad>:

    > Nie pisz mi przez "wy", bo to był mój autorski pomysł, mam
    > chyba jakiś limit na głupoty, nieumyślne też, nie? ;)

    Wy, bo chyba Cię coś opętało z tym A-1 :D

    >>> Ale:
    > A tak właśnie.
    > Namiar na wieś proszę, tylko bez zapodawania Rybnika, bo tam się
    > doliczyć tych kółek nie sposób ;>

    Proszę bardzo:
    50.922217,22.228217
    http://www.youtube.com/watch?v=OuVD1Z5Y5nw
    oraz jak sie przeprocesuje już:
    http://www.youtube.com/watch?v=lbCy913_EEQ

    To SORO było kiedyś częścią DK, potem zbudowali obwodnicę.
    Zwróć uwagę, że są wjazdy do obiektów na "wyspie", przystanek autobusowy,
    przejścia dla pieszych

    > Chodzi o zakaz stawiania samego C-12 :)
    > (*stawiania*, nie interpretacji przez kierujących)

    To "moje" stoi od nastu lat :D

    --
    Tomasz Nycz