    From: pk <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: byli pracownicy - referencje
    Date: Tue, 17 Oct 2006 14:14:38 +0200

    scream napisał(a):

    > A czemu niby nie, skoro rzeczywiście wdrażali te systemy?

    Z dwóch powodów...
    a) klient końcowy może sobie nie życzyć, że informacja o jakichś
    działaniach w jego firmie była ujawniana na zewnątrz (jest to
    ostatecznie tajemnica handlowa za ile i co zrobiliśmy... )... a
    napisanie, że wdrażałem system X w firmie Y mówi, że firma ta ma system
    Y, no nie ?

    b) nie mam nic przeciw podawaniu tych informacji na dobrą sprawę, ale
    dlaczego nie podać, że jako pracownik firmy XYZ wdrożyłem określone
    rozwiązanie. Po prostu uważam, że to byłoby uczciwe. Wykorzystuję
    referencje, które zdobyłem jako pracownik innej firmy i o tym piszę...
    albo nie powołuję się na nie w ogóle.

    Piotrek