  • Data: 2006-11-24 12:21:05
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry (k)" wrote:

    > Wg mnie policja powinna być lepiej
    > wyposażona w sprzęt

    A kazdy Polak powinien dostawac minimum 4k na reke. A 8k jak tylko
    pracuje.

    Wg. mnie tez powinna byc lepiej wyposazona. No ale coz, kasa z budzetu
    leci na kopalnie, na emerytury gornikow, na gest 23x30 tysiecy. A co
    idzie na górników, nie idzie na policje. I skutek jest taki, ze policja
    ma warunki jakie ma, ale za to gornikom zyje sie lepiej.

    Tak, nawiazuje do Halemby i tragedi. 23 osoby zginely jednego dnia. Ale
    taki wypadek zdarza sie raz na jakis czas. Taki duzy raz na hohoho, bo
    skoro uznano, ze to najwieksza tragedia polskiego gornictwa, to znaczy
    ze 23 osoby na raz zginely pierwszy raz.

    Tymczasem wedle statystyk za 2001 rok w wypadkach samochodowcyh zginelo
    ponad 17 osob dziennie. Osob, ktorych praca nijak (w porownaniu do
    gornika) nie jest zwiazana z wiekszym ryzykiem.

    Licznik tyka.

    Trzy dni po Halembie i mamy juz 51 ofiar smiertelnych wsrod kierowcow.
    Do czasu az sie zaloba skonczy bedzie ich ponad setka... blisko 7000
    tysiecy umrze do pierwszej rocznicy wypadku w Halembie...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji