  • Data: 2006-11-24 12:24:09
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Re to: januszek [22 Nov 2006 21:34:44 +0100]:

    > Nie tylko elektroniczne. Także zwykłe notatki.
    >
    > Rozumiem że analogicznie, jeśli przypadkiem ktoś z moich
    > znajomych kogoś ukatrupi, to zapobiegawczo mnie na jakiś
    > czas zamkną w pierdlu - bo ślady kontaktów były więc mogę
    > mieć z tym coś wspólnego, nie?

    takie rozumowaniie jest najlepsze szlak mnie trafia jak slysze ze nazwisko
    otakiie i takiei pojawia sie w sprawie mazura, nie waazne czcy mial z tym
    cos wspolnego <sic!> waazne ze ciemny lud bedzie go mial za wspolsprawce
    zleceniia modru.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna