  • Data: 2006-11-24 11:26:14
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 Nov 2006 12:31:22 -0800, pieknylolo83 napisał(a):

    > Henry nie strzelanie do kierowców tylko do potencjalnych morderców.
    > Facet nie jechał nawalony jak stodoła, nie zatzrymal sie na wezwanie
    > Policji.... Wg mnie uzycie broni bylo uzasadnione.

    A czy możesz powiedzieć kogo konkretnie on mógł przejechać?
    Znaczy czy stał ktoś przed tym samochodem kogo by przejechał
    gdyby go nie zastrzelili? Bo jeśli nie to nie był on żadnym
    "potencjalnym mordercą". Wg mnie policja powinna być lepiej
    wyposażona w sprzęt - np. taki jak skuteczne blokady.

    Pozdrawiam,
    Henry