  • Data: 2006-11-23 08:26:02
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maluch [Thu, 23 Nov 2006 05:32:58 +0100]:

    > Jeszcze jaka, ale klikamy i akceptujemy taką formę licencji
    > i ja też, przeważnie nie czytając.

    Ja tam czytając, ale nie o to pytam.
    Pytam, czy dowolne pierdoły zawarte w licencji - typu właśnie
    dopuszczalność tortur - po klinięciu stają się obowiązujące
    z mocy prawa?

    > A nie przyszło Ci do głowy, że właściciel licencji mógł
    > uprzejmie donieść. Chociaż co do osób fizycznych to nie
    > wierzę aby M$ to robił.

    Ja jakoś też nieszczególnie. Chyba że biorą co jakiś czas
    książkę telefoniczną i losują ;>

    Stawiam raczej na to, że policja wykazuje potężną nadgorliwość
    jako że ogólnie dupy dają - a to prosty sposób na podbijanie
    sobie statystyk.

    > Dostaniesz ponaglenie, to po co policja?

    To niech mi Microsoft ponaglenie wyśle, po co policja?

    > Niewykonalne. Muszą mieć w miarę pewną informację o trefnym
    > towarze w domu.
    > Inaczej taki policjant to samobójca.

    No toż właśnie pytam: w przyoadku ksera książek czy kopii
    obrazów muszą mieć pewne info - w przypadku softu M$ jakoś
    go już nie potrzebują, starcza im dowolne "a mi się wydaje".
    Na czym polega różnica?

    > Jak klepnął nową ustawę to będzie sprawdzać policja tyle
    > że skarbowa.

    Na razie nie sprawdza. A kategoria niby ta sama. Więc?

    > Może i zdarzają się przypadki gdzie policja została wpuszczona
    > w krzaki i zabrała czyste komputery i zrobiono z tego medialny
    > szum.

    No przecież masz tu całkiem nowy wątek na ten temat. Ten
    o przy-okazji-zabranym sprzęcie...

    Mam wrażenie że wszyscy tak się już przyzwyczaili do tej
    paranoi, że nawet się nie zastanawiają skąd ona się bierze.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * e-Podpis spóźniony * Mieć fantazję *