  • Data: 2006-11-23 10:17:59
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:ek3m87$5ln$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pytam, czy dowolne pierdoły zawarte w licencji - typu właśnie
    > dopuszczalność tortur - po klinięciu stają się obowiązujące
    > z mocy prawa?

    Jak w stanie poczytalności klikamy to tak.

    > Stawiam raczej na to, że policja wykazuje potężną nadgorliwość

    Czasami może. Podobno nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

    > jako że ogólnie dupy dają - a to prosty sposób na podbijanie
    > sobie statystyk.

    Statystyki pewnie swoją drogą, ale ile jest potwierdzonych informacji o tych
    rekwirowaniach komputerów przez policjanta.
    Jak tak czytam w internecie dnia 15.1106, że chodzą jakieś Trójki /nie te od
    Giertycha/ po mieszkaniach, a policja przed nimi ostrzega
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=5355 , to też podbijanie
    statystyk.
    W dniu 17.11.06 czytam, że panika w Ostrowcu, bo policja chodzi po chałupach
    i rekwiruje sprzęt. Windows w sklepach sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.
    Policja nie potwiedza aby takie naloty miały miejsce. To chyba nie
    statystyka. Myślę, że to dystrybutorzy oprogramowania wywołują panikę,
    ponieważ wychodzi nowy system operacyjny i zapasy starego wypadałoby się
    pozbyć. Można tak długo, to tylko kilka z jednego m-ca.
    Nie bronię i nie twierdzę, że policja nie wlezie czasami tam gdzie nic nie
    ma, ale uogólniać, że policja wzięła się za takich nędznych złodzieji,
    którzy ukradli jedną licencję na program dla statystyk. Jeżeli tak jest, to
    chyba stracę resztę szacunku jaki mam dla policji.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch