  • Data: 2006-11-22 11:37:21
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złożyć je możesz, ale nie oczekuj jakiś daleko posuniętych skutków tego
    > zawiadomienia :-)

    ja jestem z tych co nie odpuszczaja, gdyby okazalo sie ze interpretacja
    przepisow nie stoi po mojej stronie
    __
    ( zauwaz jednak ze Twoja niedawna interpretacja - jako policjanta -
    stosowania aresztu przy abstrakcyjnym zakladaniu matactwa byla sprzeczna z
    tym co sedzia SN napisial w poddreczniku ),
    __

    to wylodowaloby to w trybunale K. (na pewno cos by sie znalazlo na to, nie
    mozna od tak naruszac praw innnych)

    > I nie dopatruj się tu zlej woli ze strony organów
    > ścigania. Po prostu zakres czynności "nie cierpiących zwłoki" jest na tyle
    > szeroki, że średnio inteligentny policjant spokojnie wyjdzie z niemal
    > każdego takiego zawiadomienia obronną ręką. Oczywiście w pewnych
    > rozsądnych granicach.

    no i wlasnie przy przekroczeniu tych granic bym nie odpuscil.
    Jezeli ichodziloby o samego ormiana jak to watkotworca pisal zapewne bym
    problemow nie robiil,

    P.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna