  • Data: 2006-11-22 11:46:24
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w stosunku do ich pracy złamania prawa.

    > Po tym co napisałeś zasługujesz na etykietę zwykłego *teoretyka*,
    > udającego wirtualnego bohatera, który buntucznie przed szerokim gremium
    > tego forum ukazuje wizerunek obywatela oceniającego organa ścigania przez
    > pryzmat mitu z PRL-u, gdzie w dowcipie 2 policjantów legitymowało
    > staruszkę.

    co nie zmienia faktu ze strzal w glowe kierowocy jadacego samochodu w
    kierunku policjanta <bezposrednio przed ninm> raczej niei spowoduje ze
    zatrzyma ten pojazd czy go ominie. Mysle ze nie chodzi tu o jasnonwidzenine
    a o czysto logicznne myslenie, cos smierdzi, nie wolno wykluczac ze
    policija mowii prawde ale tetz ninei mozna slepo w to wierzyc.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna