eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobron Was Bog oddawac znalezione nielegalne przedmioty policji ;-/ › Re: bron Was Bog oddawac znalezione nielegalne przedmioty policji ;-/
  • Data: 2006-10-04 16:32:17
    Temat: Re: bron Was Bog oddawac znalezione nielegalne przedmioty policji ;-/
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* wrote:

    > Jejku... kbksowych nabojów to ja dziesiątki jeśli nie setki miałem,
    > bowiem uczestniczyłem w latach 80-tych kółku strzleckim i zawsze można
    > było coś tam skroić. Swego czasu wysypałem z nich cały proch i zrobiłem
    > niezły fajerwerk.

    Ciiiicho, bo i Ciebie zaczną ścigać ;)

    Przecież muszą sobie statystykę dobrą zrobić!

    > Co masz zrobić? Proponuję Ci poinformować niedorobioną prokuratorkę, że
    > Ty jesteś zbyt ważną i szacowną osobą, aby się pierdołami zajmować i
    > chcąc Cię przesłuchać mają uzgodnić termin z Tobą i odwiedzić Cię w
    > domu. A co!

    Teraz to ja już będę rozmawiał z sądem... Mam nadzieję, że wymyślą jakiś
    termin popołudniowy lub wieczorny, bo rano to ja śpię (snem
    sprawiedliwego :D )

    Kusi mnie złożyć wniosek o ukaranie prokuratora za robienie sobie jaj z
    wymiaru sprawiedliwości ;->