  • Data: 2004-04-09 07:16:59
    Temat: Re: błąd w umowie kredytowej
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz wrote:

    > Jest tak:
    > 1. biorę kredyt na dokończenie budowy X; zabezpieczeniem jest hipoteka
    > na nieruchomości Y (ważne!);
    > 2. wpis do księgi Y został dokonany, kredyt skonsumowany, zaczynam
    > spłacać kredyt (to już trochę boli...)
    > 3. ostatnio przegladając umowę zauważyłem, że stoi jak byk napisane:
    > zabezpieczeniem kredytu jest nieruchomość X! (czyli ta budowana, a tam
    > hipoteka jest przecież czysta)
    > i pytanie: czy mogę coś z tego mieć? Może chociaż satysfakcję, że bank
    > nastraszę?? Zawsze to coś....
    > Grzegorz

    A teraz calkiem powaznie.

    Zwroc uwage, jaka podpisales umowe i co sie stalo.

    Dostales z sadu zawiadomieine o wpisie do hipoteki.
    Tam pewniejest napisane, ze mozesz sie odwolac w terminie...
    Nie odwolales sie, wiec zgadzasz sie z wpisem.

    Wiec bank jest wpisany jakio wierzyciel....

    W umowie jest napisane ze zabezpieczeniem umowy jest
    hioteka nieruchomosci X
    I pewniejest tez napisane, ze do czasu ustanowienia wpisu placisz
    ubezpieczenie...

    W umowie jest napisane, ze zmiany umowy wumagaja formy pisemnej...

    Wiec mysle, ze jak nie chesz miec klopotu, to zaproponuj bankowi zmiane
    umowy...

    Boguslaw