eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłąd (?) sprzedawcy biletowów › Re: błąd (?) sprzedawcy biletowów
  • Data: 2009-04-11 17:37:57
    Temat: Re: błąd (?) sprzedawcy biletowów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.04.11.16.20.47@sign.atu.re...
    > Dnia Sat, 11 Apr 2009 17:34:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    >> Zacznijmy od tego, ze nieprawdopodobnym bedzie udowodnienie, co
    >> konkretnie zamawiałeś.
    > No właśnie. Bilet samolotowy chyba uprawdopodabnia. Recepcjonista w
    > hotelu, potwierdzający godzine wyjscia, choć już pewnie dawno o tym
    > zapomniał. Czy w takiej sytuacji można jakoś się zabezpieczyć? Nagrywać
    > rozmowę ze sprzedawcą? Wiem najlepiej brak z sobą tambylca ale to nie
    > zawsze jest możliwe.

    Po to są biura podróży i inne podobne instytucje, że biorą na siebie
    odpowiedzialność za to, ze dojedziesz - oczywiście na tym zarabiając. Można
    taniej kupić samemu, ale jest właśnie ryzyko, że coś pójdzie nie tak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1