  • Data: 2022-01-23 13:23:51
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2022 o 13:01, Kviat pisze:

    > Podajesz dane, że szczepionki działają - źle.

    Miałeś podać dane o skuteczności szczepionek w zakesie zapobieganiu
    zakażeniu wariantem omikron a wysyłasz jakieś bzdury o podstawówce
    liceum i uniwersytetach. Przecież to jest jakiś bełkot. Przy szóstej
    dawce to chyba na pierwszy poziom kardaszewa wejdziemy;) Choć z drugiej
    strony to jakiś chujowyu ten uniwerek bo po podstawówce lepiej działało;)

    > Podawałem, kilkukrotnie.
    > Tu masz następne, bo pewnie z jakiegoś powodu zamknęli ci dostęp do googla.

    Jaja se robisz? Ja mam dla ciebie szukać argumentów?

    > Czy skuteczność między 55-80% jest już dla ciebie wystarczająca, czy
    > jeszcze nie i nadal się zesrało i nie działa?

    > https://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/832
    8740,omikron-zakaza-bardziej-niz-delta-covid-19-zaka
    zenie-koronawirusem.html

    > "Profesor Agnieszka Szuster-Ciesielska z Katedry Wirusologii i
    > Immunologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie(...)
    > - Niestety, szacunkowa skuteczność szczepionki - mierzona poziomem
    > przeciwciał neutralizujących przeciwko objawowemu zakażeniu omikronem -
    > wynosi od 0 proc. do 20 proc. po 2 dawkach

    No i masz - szacunkowa i już nie działa.

    i od 55 proc. do 80 proc. po
    > dawce przypominającej. Z tego powodu wzrasta ryzyko powtórnej infekcji u
    > zaszczepionych osób - powiedziała.

    Już lepiej ale póki co oficjalnie pełna dawka to dwie dawki. I tak była
    dopuszczona do obrotu ta szczepionka - jak nie działa zgodnie z tym
    techematem to oficjalnie straciła skuteczność. Ponadto to "szczacunkowa
    skuteczniość" na podstawie ilości przeciwciał. Kto określił szacunkową
    skuteczność przeciwciał przeciw nowemu wariantowi i jak?

    > Według jednej z niedawno opublikowanych prac pt. "SARS-CoV-2 spike T
    > cell responses induced upon vaccination or infection remain robust
    > against Omicron" zarówno szczepienie, jak i infekcja indukują silną
    > odpowiedź limfocytów T pomocniczych i cytotoksycznych, które w dużej
    > mierze reagują krzyżowo z omikronem - powiedziała. Podkreśliła, że
    > szczepionki lub wcześniejszy kontakt z wirusem "mają nadal zapewniać
    > znaczną ochronę przed ciężką postacią Covid-19, nie mówiąc już o
    > odporności hybrydowej, czyli szczepienie plus infekcja lub odwrotnie.

    No i super - a gdzie te dane? Nie widzę ani jednej cyfrerki a
    skutecznośc szczepionek przyjęło się określać liczbami ze znakiem
    procenta na końcu.

    > - Pomimo rozległej ucieczki omikronu przed przeciwciałami, około 80
    > proc. odpowiedzi limfocytów T jest zachowana. Wykazana tutaj krzyżowa
    > reaktywność limfocytów T również dobrze wróży w przypadku pojawienia się
    > w przyszłości bardziej zmutowanych wariantów - oceniła.

    "dobrze wróży";) dane konkret:P

    > Według 33. raportu technicznego wydanego przez United Kingdom Health
    > Security Agency, dawka przypominająca istotnie wzmacnia ochronę przed
    > hospitalizacją

    Znów przed hospitalizacją. Nikt temu nie przeczy, więc po co przytaczasz
    co chwila coś co do czego się zgadzamy?

    > - Obecnie nie mamy innych, skuteczniejszych niż szczepienia, narzędzi
    > walki z SARS-CoV-2."

    To akurat może być prawdą. W zasadzie będzie prawdą jak zmieniasz na
    "narzędzie do walki ze skutkami sars-cov-2" Bo z samym sars-cov-2 to
    własnie sobie nie radzi - sars-cov2 to wirus a nie choroba (covid) i
    właśnie przeciw zakażeniom nie działa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.