  • Data: 2022-01-23 22:32:33
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2022 o 22:16, Kviat pisze:

    > W dużym, telegraficznym, skrócie, z tej jak i innych publikacji wynika,
    > że dawka przypominająca podnosi skuteczność do poziomu mniej więcej
    > drugiej dawki skuteczności na wcześniejsze warianty.

    No dobra - czyli ile?

    Tak czy inaczej póki co jako "przepustka do praw człowieka" przysługują
    dwie dawki. Więc system certów trzeba rozpatrywać w dwóch dwakach. I tu
    jest clue - nie ma żadnego powodu, żeby pozbawiać niesczepów praw
    człowieka. W fali z ubiegłego roku nie mieli znaczenia - szczepionek
    było mniej niż chętnych, więc nieszczepy nic nie zmieniały. W ostatniej
    - służba zdrowia nie padła, zakażenia przełomowe były bardziej regułą
    niż odstępstwem, więc na szybkość rozprzestrzeniania się wirusa
    szczepienia praktycznie już wpływu nie miały. Więc realnie jeśli
    nieszczepy komuś zaszkodziły to tylko sobie. Za porażkę walki z pandemią
    są odpowiedzialni ci ci nią zarządzają i nikt inny. Wszystko wskazuje
    też na to, ze kolejną falę przejdzie zdecydowana większość niezależnie
    od szczepień. I niezależnie od tego czy nieszczepy to głupie
    płaskoziemne małpy, czy mają coś racji, to nie ma podstaw do
    ograniczania praw człowieko po widzimisie. Tyle i aż tyle.

    A że szczepionka już nie ogrananicza rozprzestrzeniania się wirusa to i
    mechanizm wyparcia tych co w tym pokładali nadzieję to kolejna i w sumie
    odzielna sprawa.

    > Z tego nijak nie wynika, że się zesrało i szczepionki przestały działać.
    > A wręcz przeciwnie. Ci co przyjęli dawkę "podstawową" (jedno, lub dwu
    > dawkową w zależności od rodzaju szczepionki) powinni wziąć dawkę
    > przypominającą.

    Powinni albo nie - ich sprawa dopóki nie jest obowiązkowa. Mówiono im o
    dwóch, dwie przyjęli. Trzeba było myśleć co się obiecuje. Teraz oni
    mówią sprawdzam i okazuje się że "sury miały rację". Zarządzający tym
    burdelem sami doprowadzili do takiej żenującej sytuacji. I to raz za
    razem. Normalnie jakby tam sasin siedział i za sznurki pociągał.

    > Skuteczność dawki przypominającej wynika wprost ze
    > skuteczności dawek podstawowych.

    Niezupełnie. Podobnie jak na grypę szczepi się tymi wariantami o których
    się sądzi że będą w tym roku dominujące a nie zeszłoroczną szczepionką.
    Jak się nie trafi to potem antyszczepy gadajo, że nie działa.

    > To tyle w telegraficznym skrócie. Teraz możesz nadal twierdzić, że się
    > zesrało i szczepionki są nieskuteczne.

    Szczepionki na covid przestały być skuteczne w zakresie zapobiegania
    zakażeniom. Tyle i aż tyle. Twierdzenie że jest inaczej będzie
    skutkowało tym, że szury znów ci wyciągną, że miały rację.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.