    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <%R4DJ.15762$0Kl7.13652@fx11.ams1>
    <61dd175b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <srjopp$130j$1@gioia.aioe.org>
    <1afs1dnlsnh9k.1l12ciiq8ll2j$.dlg@40tude.net>
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61ded3a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <srmor1$13ie$1@gioia.aioe.org>
    <1e3y64i72r74q$.9gtqq7y3ydn3$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <sxohwwq7cutl$.1leuzybv1sis8$.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 21 Jan 2022 00:16:53 GMT

    On 2022-01-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja im moge zagwarantowac, ze obecnie szczepienie nie chroni przed
    > zachorowaniem na Covid :-)
    >
    > No co - takie statystyki.
    > Zresztą spojrz na naszych skoczkow narciaskich.
    > Własnie podali, ze Żyła ma wirusa. Trzeci z kadry.
    >
    > A przeciez oni wszyscy byli szczepieni.
    > Czy nie byli ?

    Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje. Tak samo raczej
    bezspornym jest, że szczepionki znacząco zmniejszają ryzyko ciężkiego
    przebiegu choroby. Jest tu jakaś wątpliwość? Jeśli nie to dylemat
    sprowadza się do oceny ryzyka związanego z ewentualną chorobą vs ryzyko
    jakiś skutków ubocznych. Już tak egzotycznych argumentów nie podaje, że
    jak jesteś zaszczepiony to zapewne mniejsze są szanse, że kogoś
    zarazisz, ale to samo dotyczy przecież znienawidzonych przez suwerena
    masek.

    No więc, co według Ciebie wskazuje, na istotne ryzyko wystąpienia
    skutków ubocznych czy to wkrótce czy też 50 lat po podaniu?

    --
    Marcin