  • Data: 2022-01-21 08:06:16
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2022 o 01:16, Marcin Debowski napisał:

    > Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje.

    Niedawno negowano - zresztą pomysły segregacyjne wskazują, że neguje

    > Tak samo raczej
    > bezspornym jest, że szczepionki znacząco zmniejszają ryzyko ciężkiego
    > przebiegu choroby. Jest tu jakaś wątpliwość?

    Jest - wymaga to czasu, dodatkowo w samej Polsce widzimy fałszowanie
    statystyk, gdzie osoby zaszczepione w karcie zgonu widnieją jako
    niezaszczepione...

    > Jeśli nie to dylemat
    > sprowadza się do oceny ryzyka związanego z ewentualną chorobą vs ryzyko
    > jakiś skutków ubocznych. Już tak egzotycznych argumentów nie podaje, że
    > jak jesteś zaszczepiony to zapewne mniejsze są szanse, że kogoś
    > zarazisz, ale to samo dotyczy przecież znienawidzonych przez suwerena
    > masek.

    znowu kulą w płot - maski - jedynie specjalistyczne i prawidłowo noszone
    (co dla powszechnego noszenia nie jest logistycznie możliwe)
    zmniejszają. Chirurgiczne i materiałowe mogą nawet zwiększać (o czym
    mówił na jednym webbinarze rok temu nawet taki zamordysta jak Grzesiowski).

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl