  • Data: 2022-01-21 11:54:14
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Który z zaszczepionych skoczków zmarł albo chociaż był
    > hospitalizowany?

    A jest ich kilka setek? AFAIR zabójczość kowida miała być poniżej 1%
    (zakażeń objawowych i mało objawowych).

    Po za tym na grupie prawo dyskusja jest zasadniczo o zasadności
    wprowadzania środków prawnego przymusu zaszczepienia się na kowid.
    "Niedostatek" ochrony przed zakażeniem (i zakażaniem innych) jak dla
    mnie jest poważnym przeciwwskazaniem do przymusu szczepienia rok w rok
    prawie całej populacji szczepionką "co pięciu lat nie mają" przy tak
    niespecjalnie zabójczej chorobie. Jakby kowid był "zabójczy jak Ebola"
    to rozmowa byłaby inna choć wtedy całkiem być może *drakońska*
    kwarantanna by wystarczyła bo byłaby traktowana śmiertelnie poważnie.

    --
    A. Filip