  • Data: 2022-01-18 18:34:00
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2022 o 10:19, Kviat pisze:

    > Wyluzuj z osobistymi wycieczkami i będzie dobrze. No a przynajmniej lepiej.
    > Chyba nie chcesz żebym ci odszukał, kto zaczął :P

    A szukaj. Tylko się nie zdziw jak znajdę wcześniejszego posta od ciebie;P

    > Proszę.
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/XjT5Tz1AEgAJ

    > I proszę skończmy już z tym.

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/pxzCPGhdEgAJ

    Trzeci i czwatry akapit (bez nagłówka). Masz rację - skończmy z tym;)

    > Ta różna skuteczność odnosi się do różnych wariantów.
    > Niech nawet na omicron ma skuteczność 0%. I co z tego?

    To że nie działa na obecnie dominujący szczep.

    > Czy jak się pojawia nowy wariant, to poprzednie magicznie znikają w
    > ciągu sekundy równocześnie na całym świecie, czy równocześnie w całym
    > jakimś kraju?

    Nie, ale te sekundy już minęły, albo miną za chwilę.

    > Czy to przekreśla wyniki badań dla poprzednich wariantów?

    Nie, tylko czynie je aktualnie bezużytecznymi albo o minimalnej
    użyteczności w zakresie zapobiegania zakażeniom i transmisji. Tyle i aż
    tyle,

    > Pojawienie się nowego, bardziej odpornego wariantu nijak nie przekreśla
    > konieczności szczepień.

    W zasadzie przekreśla w zakresie rozprzestrzeniania epidemii. Przydają
    się jeszcze jako tako w zakresie zwalczania jej skutków. Też zapewne do
    czasu.

    > No. To tak jak ze szczepionką na covid.

    0-96% to żadna wiedza. Co byś powiedział o przyrządzie pomiarowym o
    takiej dokładności (96) - że nie działa:P

    > No. To tak jak ze szczepionką na covid.
    > Badania pokazują konkretną skuteczność.

    Tak - a konkretnie to jaką?

    > Czyli co? Sfałszowane badania? Odważysz się je podważyć?

    Nie - badania były pewnie trochę naciągane (bo jednak prowadzone w celu
    potwierdzenia skuteczności a nie zaprzeczenia) ale nie zbyt mocno.
    Zapewne było na poziomie 90%. Wszystko co się odbyło potem było
    manipulacją powołującą się na atrybut "naukowości". Nauka tej narracji
    nie zaprzeczała i aktywnie ją wspierała.

    > Czy może jednak miała (i nadal ma) na wcześniejsze odmiany?

    Tylko tych odmian już praktycznie nie ma:P

    > Gdyby nagle zniknęły wszystkie inne warianty na które jest (mniej lub
    > bardziej) skuteczna, to może miałbyś rację.

    Ststystycznie... stały się nieistotne. Więc jest skuteczna przeciw
    generanie niegroźnemu już zagrożeniu.

    > Szczepionka BCG ma ok.26% skuteczności na trąd.
    > Musisz jechać w rejony, gdzie występuje trąd.
    > Szczepisz się? Czy jednak nie, bo szczepionka jest nieskuteczna?

    Szczepie się nawet na covida, tylko nie mam od tego klapek na oczach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.