  • Data: 2022-01-20 00:29:22
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-19, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Ja cytuję naukowca. Sądzę, że jeśli chodzi o tę technologię, to właśnie
    > takie były założenia, że tak miało to działać ze względów
    > bezpieczeństwa, ponieważ rok temu pamiętam, że producenci zapewniali, że
    > opanowali proces tak, ze właśnie efekt ten nie zachodzi. Więc nie mnie

    A jesteś w stanie podać jakikolwiek link do takich deklaracji tych
    producentów?

    > pytaj, tylko twórców i naukowców, dlaczego w tym wypadku jest to tak ważne.

    Mam taki problem z tym co zacytowałeś, że jest to napisane w typowym
    stylu nastawionym na manipulację. Język ma brzmieć naukowo, konkretów i
    wyjaśnień de facto zero, a styl zwracania schlebiający odbiorcom. To
    jest standardowy język piewców teorii spiskowych. Dlatego ciekawią mnie
    konkrety. Nie będąc mikrobiologiem, ale coś tam o organizmie wiedząc
    trochę wydaje mi się dziwne, że dowolne ukłucie w dowolne miejsce gdzie
    znajdują się naczynia krwionośne miałoby nie prowadzić do dystrybucji
    tego co wstrzyknięto po organiźmie.

    --
    Marcin