  • Data: 2022-01-19 07:50:42
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2022 o 23:10, Marcin Debowski napisał:

    > A możesz powiedzieć jakie to szczepionki pozostają wyłącznie w miejscu
    > wszczepienia i nie rozchodzą się po całym ciele? Serio pytam.

    Ja cytuję naukowca. Sądzę, że jeśli chodzi o tę technologię, to właśnie
    takie były założenia, że tak miało to działać ze względów
    bezpieczeństwa, ponieważ rok temu pamiętam, że producenci zapewniali, że
    opanowali proces tak, ze właśnie efekt ten nie zachodzi. Więc nie mnie
    pytaj, tylko twórców i naukowców, dlaczego w tym wypadku jest to tak ważne.

    --
    http://zrzeda.pl