  • Data: 2022-01-18 23:55:26
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-18, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Ta "nawet niegłupia" strategia *sprzedaży* na jeden sezon grypowy to
    > IMHO kryminalnie nieodpowiedzialny debilizm w perspektywie kilku+
    > sezonów grypowych. Nawet gdyby "ciemny lud" był gotów zapomnieć to
    > chociażby "trolle Putina" nie dadzą (mają inne interesy).

    Może spodziewali się, że jednak będzie ze szczepieniami mniejszy opór
    lub zostaną wprowadzone szeczpienia obligatoryjne. W takim układzie
    pewnie byłoby w miarę ok.

    > Zaczadzeni szczepionkowcy wydają się nie łapać że teraz się zbiera owoce
    > szczepień na ukraińską świńską grypę. To *ja*k "sprzedają" szczepienia na
    > kowid ma bardzo mizerne szansę podnieść zaufanie do szczepień
    > "ostatnich 10%" i dać przejścia do problemu "ostatnich 5%".

    Owszem, ale nie jestem do końca pewny jaki jest tu długofalowy mechanizm
    społeczny. Bardziej spodziewam się pochodnych wstawania z kolan różnych
    suwerenów lub zwykłego efektu Inernetu.

    Cel jest ambitny, ale mało wyraźny.

    --
    Marcin