    Date: Sat, 8 Jan 2022 14:22:21 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność

    W dniu 08.01.2022 o 14:11, Kviat pisze:
    > Zgoda, płacą, ale równocześnie mają w dupie to, że te koszty leczenia
    > wielokrotnie przekraczają to, co przez całe życie wpłacili i reszta
    > społeczeństwa do tego musi się dołożyć.

    Ale można by zrobić, tak jak przed II Wojną Światową było ze Strażą
    Pożarną, albo obecnie jest na Słowacji z ratownictwem górskim. Albo jak
    jest z OC na samochód, jak ktoś bez uprawnień jedzie. Ratujemy, ale
    jeśli jak już uratujemy, to domagamy się zapłaty za ratowanie, skoro
    wcześniej nie zastosował się do porad.

    Problemem jest to, że chyba nikt do końca nie wie, jak z tymi
    szczepionkami jest. Ja się na tym nie znam. Zapytałem kilku, co do
    którym ufam, ze się znają i zarekomendowali szczepienie, więc się
    zaszczepiłem. Generalnie mam nadzieję, ze jeśli nawet nie pomoże to
    szczepienie, to nie powinno zaszkodzić.

    --
    Robert Tomasik