  • Data: 2022-01-08 19:59:58
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2022 o 15:10, Shrek pisze:

    > Zdaje się, że jednak właśnie na tym polega idea ubezpieczeń. I to pod
    > przymusem. Co więcej brzydka książeczka na ka zabrania dyskryminacji...

    I ja im prawa do ubezpieczeń nie odmawiam. Ani prawa do leczenia.
    A nawet niech się nie szczepią jak nie chcą.

    Tylko po chuj pierdolą bzdury i rozpowszechniają kłamstwa na ten temat?
    I to powinno być karalne.
    Nie to, że komuś wiara nie pozwala, czy coś takiego, ale to, że celowo i
    z premedytacją kłamią o jakichś pierdolonych chipach w szczepionkach,
    czy o porwaniach dzieci przez premierów i prezydentów w ramach jakiegoś
    spisku(*).

    Problemem nie jest to, że ktoś tam się nie zaszczepi, bo przecież
    niektórzy ludzie nie mogą się zaszczepić faktycznie, np. z powodów
    zdrowotnych. Problemem jest to, że ktoś tam się nie zaszczepi i straci
    zdrowie, bo uwierzył jakiemuś cynicznemu chujowi, że w szczepionce są
    chipy, a bez tego by się zaszczepił i żył ze swoimi płucami. Traci na
    tym on, jego rodzina, bliscy i cała reszta społeczeństwa.
    Tak rozumiem umowę społeczną ludzi, skoro już zdecydowali się żyć w
    zorganizowanych społecznościach, że ludzie silniejsi powinni również
    pomagać i chronić tych słabszych - przed cynicznymi chujami również.

    Jeżeli jakiś dorosły człowiek, potrafiący pisać, czytać i uruchomić
    komputer, pisze w internecie, że w szczepionkach są chipy (albo, że
    przywódcy państw porywają dzieci i je zabijają w piwnicy jakiejś
    pizzerii), to są trzy możliwości:
    1) robi to celowo (dla zabawy, dla pieniędzy...) i jest skończonym
    chujem, który powinien siedzieć za to w więzieniu
    2) uwierzył jakiemuś skończonemu chujowi, który wykorzystał jego
    naiwność i niski poziom intelektualny i teraz to bezmyślnie powtarza
    3) ma poważne zaburzenia psychiczne i powinien się leczyć

    Rozróżnienie tego jest trudne, często niemożliwe, więc jest trudne i
    często niemożliwe wyciąganie konsekwencji wobec takich ludzi, dlatego
    właśnie takie treści, a szczególnie te o dużej szkodliwości społecznej i
    o dużych zasięgach powinny być blokowane i usuwane. I im większa
    szkodliwość i im większy zasięg, tym szybciej.
    Nie twierdzę, że priorytetem do zablokowania jest jakiś szur z
    urojeniami o Księżycu z sera, albo koleś twierdzący, że jest Napoleonem,
    czy tam innym wysłannikiem boskiej cywilizacji z Oriona. Choć przyznaję,
    że przywódcy sekt ogołacający ludzi i ich rodziny z dorobku życia
    powinni być wysoko na tej liście.

    Pozdrawiam
    Piotr