    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bedzie ułaskawienie
    Date: Fri, 12 Jan 2024 01:30:55 +0100

    > Po drugie tu nie ma żadnej kompromitacji moim zdaniem. Zrobił, co mógł,
    > by ci panowie mogli być nadal posłami.

    I na tym właśnie polega ta kompromitacja.
    A twoja, że tego nie rozumiesz.

    > Tak więc nie oceniając etycznej
    > strony sprawy i tego, czy powinni być skazani, czy nie, to akurat
    > Prezydent RP zrobił, co mógł dla nich, a nawet w sumie więcej.

    I na tym właśnie polega ta kompromitacja, a nawet w sumie więcej.

    A oceniając etyczną stronę sprawy, to twój podziw dla jego wielkich
    dokonań dla kumpli przestępców kompromituje również ciebie, a nawet w
    sumie więcej.

    Bo widzisz, szefowie mafii też robią co mogą żeby chronić swoich kumpli,
    ale skoro można nie oceniać etycznej strony sprawy, to powinieneś, jako
    policjant, patrzeć na nich z podziwem. Zamiast wsadzać ich do pierdla.

    > Po za tym to, co się teraz dzieje nie ma - w mojej ocenie - absolutnie
    > nic wspólnego z merytoryką. Dwie opcje polityczne udowadniają sobie na
    > wzajem, która może więcej - żeby tego bardziej dosadnie "po żołniersku"
    > nie określić.

    No pewnie... logika jak z tym "żołnierzem" strzelającym do rowerzysty "w
    obronie własnej". Pełna równowaga, więc rowerzysta jest współwinny
    tamtego bałaganu, bo przecież rowerzysta mógł chcieć zaatakować czołg i
    czołgiści musieli się jakoś bronić...

    Zupełnie nie wiadomo kto jest agresorem, kto nasrał na dywan, a kto to
    teraz próbuje posprzątać. W ogóle nie widać różnicy między srającym, a
    sprzątającym, bo przecież obaj stoją na tym samym dywanie.
    Tak więc nie oceniając etycznej strony, to po prostu dwie partyjki kłócą
    się o władzę...

    Ręce opadają. Funkcjonariusz policji jegomać....

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr