  • Data: 2010-08-14 15:36:55
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-13 12:27:29 +0200, "Icek" <i...@d...pl> said:

    > ale juz teraz mnie to martwi, ze prawo stosuje sie wyrywkowo.
    >
    > Tysiace aut parkuja na zakazach, karze sie paru dziennie

    To nie tak.
    Zakazów jest bez liku, ale sensownych niewiele.

    W takiem DC straż miejska regularnie wywozi zaparkowane samochody z
    ulicy, o której władze miasta - zgodnie z prawdą - twierdzą, że ruch
    pieszy tam nie występuje (więc i nie ma przeszkadzania) i dlatego np.
    nie chce wydać zgody na postawienie tam parkometrów.

    Ludzie widzą skurwysyństwo sm, bezsenowność zakazów wystawianych przez
    urzędników z zagwarantowanym miejscem parkingowym w centrum miasta i
    upewniają się, że robią dobrze mają takie prawo gdzieś...

    > Albo bez wlasciwego meldunku mieszka pewnie z 30% spoleczenstwa (jak nie
    > wiecej) a karalnosc jest tylko w stosunko do tych co podpadli

    Kolejny debilny przepis permanentej inwigilacji społeczeństwa.
    Słusznie ludzie mają go gdzieś.

    Nawet został zniesiony - zdaje się - ostatnio.
    ;>

    --
    Bydlę