  • Data: 2010-08-13 20:15:56
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gorzej jest z następnym krokiem:

    > Ano właśnie.
    > Wybiórczość...

    ale nie byloby tego gdyby nie tworzono martwych przepisow.

    Przepis o meldunku to tylko przyklad i czubek gory lodowej. Sa bardziej
    przyziemne i codzienne jak parkowanie, przekraczanie predkosci, ustawianie
    debilnych ograniczen (30 km/h przy wlocie do Wroclawia jakis czas temu na 2
    pasmowej drodze na ktorej zazwyczaj jest 90-110km/h na liczniku)

    System panstwowy nie powinien przyzwyczajac obywatela do lamania przepisow
    (i braku konsekwencji z tym zwiazanych). A jak juz przyzwyczai to
    odzwyczajenie nie jest proste.

    Icek