  • Data: 2003-05-01 22:39:16
    Temat: Re: bardzo prosze o pomoc. spóźniona faktura
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    > a na stronie TPSA jest napisane "Świadczenie usługi SDI można zawiesić na
    > okres nie krótszy niż 1 miesiąc, opłatę w wysokości 50 % abonamentu
    pobiera
    > się z góry za cały okres zawieszenia. Za ponowne włączenie terminala nie
    > pobiera się opłat.". Skoro pobiera sie z góry to powinienes zaplacic
    jeszcze
    > przed wyjazdem na wakacje, czyz nie?

    szkoda ze nie znam wszystkich szczegolow tej sprawy... ale dowiedzialem sie,
    ze bylo to zalatwiane pisemnie i ze jest na to dowód(papier). czyli
    widocznie 2,5 roku temu w regulaminie nie bylo nic o "platnosci z góry".
    co w takim razie?

    > I pomyslales ze dobry Bóg sie nad Toba zlitowal albo TPSA zrobila Ci
    > prezent?:-))) Ech kombinatorze - wystarczylo po pierwszej takiej niepelnej
    > fakturze zadzwonic do TPSY i ją skorygowac.

    ja nie myślałem nic, nie widziałem tych faktur na oczy, to juz czyja inna
    wina, ja tego placic nie musze :)

    > Jest. Bo i tu znowu stronka TPSY sie klania "Z chwilą podpisania umowy o
    > SDI, TP użycza klientowi terminal do czasu rozwiązania umowy. ". Czyli
    > dopoki nie oddales terminala SDI, nie rozwiazales umowy z TPSA a więc
    jestes
    > im winien pieniązki z abonamentu tak jak bylo to ujete w umowie.

    mhm, czyli mam rozumieć, że z prawnego punktu widzenia nie ma szans?
    wg. mnie, jeżeli na fakturze nie ma jakiejś pozycji, to znaczy ze nie trzeba
    za nia placic:)
    pewnie sie myle...