  • Data: 2008-10-01 16:05:24
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    gg pisze:
    > BTW a ile chciałeś wybrać? Ja maksymalnie jednorazowo wybierałem po
    > 2000zł i jak wydawał w 100zł banknotach to wszystko było ok. Jak
    > potrzebowałem więcej kasy niż 2000zł to dzieliłem wybieranie na np 3 razy
    Bankomaty mają swoje wewnętrzne ograniczenia, i nie wypłacą ci więcej
    niż mogą, możesz sobie chcieć nawet i milion, najwyżej odrzuci ci
    wypłatę (i powinien napisać, że wypłata może być wielokrotnością np
    20zł, nie więcej niż 3000zł) Maksimum jest zależne od typu bankomatu
    (przeważnie ustawione maks 30 banknotów) i załadunku - jakie nominały
    posiada i może wypłacić, jak mu zostały tylko 10zł to wiele nie
    wytargujesz ;) Problemy techniczne nie mogą interesować klienta - ma
    prawo wpisać nawet 666zł, a maszyna ma go powiadomić że się nie da. Gdy
    jest uszkodzona (zdarza się), to trudno - trzeba pisać reklamację...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173