eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobankomat - problemRe: bankomat - problem
  • Data: 2008-10-01 20:00:02
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "p" <...@...p> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam

    napisalem na pl.biznes.banki jak mi tutaj poradzono, tam tez (narazie) nie
    ma jednoznacznej odp. co tak naprawde mam dalej zrobic - euronet ma 21 dni
    robocze na rozpatrzenie reklamacji (ten czas juz minal), reklamacja byla
    telefoniczna - mam numer tej reklamacji (po co ma byc pisema w zwiazku z
    tym?), jak polecono na pl.biznes.banki zlozylem tez reklamacje do banku
    (dopiero wczoraj - ci maja z kolei 31 dni roboczych na rozpatrzenie, na
    odp. z banku sobie poczekam zapewne).

    - czyli co? euronet nie dal mi odpowiedzi ze reklamacja jest rozpatrzona
    pozytywnie/negatywnie (dzisiaj nie dzwonilem), przekroczyli 21 dni
    roboczych - nie ma na nich bata? ot tak sobie moga mnie olac? witamy w
    Polsce?


    pozdrawiam
    Przemek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1