    From: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aukcja charytatywna - kontrola pieniędzy
    Date: Mon, 11 Jul 2011 05:38:03 +0000 (UTC)

    Selektor <r...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zastanawiam się jak podejść do problemu.
    >
    > Chciałem w serwisie internetowym zorganizować aukcję
    > na cele charytatywne.
    > Aukcje miały by się pojawiać cyklicznie (jeszcze nie wiem czy terminy
    > aukcji powiąże z konkretnymi dniami roku - np. dzień walki z rakiem,
    > dzień dziecka, czy będą się pojawiały cyklicznie powiedzmy co miesiąc).
    >
    > Przedmioty wystawiane na aukcji, będą pochodziły od innych ludzi i
    częściowo
    > będą sponsorowane przeze mnie a częściowo przez darczyńce.

> [...]

    Osobiście zakazałbym tworzeniu jakichkolwiek
    organizacji harytatywnych.
    Tam gdzie aktualnie są one (nie)potrzebne
    musi - powtarzam MUSI ten obowiązek przejąć
    państwo (rząd), bo jest to ryzyko państwowe
    a państwo ma możliwości łatwego radzenia sobie
    z tego typu problemami.

    "Nie jesteś sam" to tylko slogan dla naiwniaków,
    którym coś się wydaje.

    Karmicie łatwą kasą bogaczy!

    Mam cichą nadzieję, że już po problemie.

    Andrzej.