  • Data: 2011-07-12 11:56:15
    Temat: Re: aukcja charytatywna - kontrola pieniędzy
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli C=A to B jest kretynem wysyłajacym sms o treści "pomagam".
    >

    > Ta propozycja jest zbyt skomplikowana aby była bezinteresowna.

    C =/= A i nie ma z nim nic wspólnego - zresztą aby zminimalizować ryzyko
    powiązań, sam wybierzesz który to będzie np. dom dziecka.

    Nie bardzo rozumiem co w niej skomplikowanego?
    Wygrywasz aukcje gdzie ja współpartycypuje w kosztach wystawionego
    przedmiotu
    wraz z osobą która ten przedmiot dostarcza - choć z punktu widzenia
    licytującego
    ta informacja nie jest potrzebna i raczej nie zamierzam się tym chwalić.

    Ty masz zamiar i tak kupić jakiś przedmiot więc dlaczego nie na aukcji.

    Jest powiedzmy dzień walki z rakiem. Wygrywasz aukcje i dostajesz "nakaz"
    zapłaty. Twoim zadaniem jest wpłata na rzecz fundacji walki z rakiem,
    sam wybierasz która. Wpłacasz pieniądze mówisz mi gdzie wpłaciłeś ja to
    sprawdzam
    i na mój koszt wysyłam Ci towar.
    Ty jesteś zadowolony ponieważ kupiłeś co chciałeś i przy okazji wsparłeś
    kogoś kto
    potrzebuje, fundacja jest zadowolona.

    Chociaż żeby uniknąć niepotrzebnych procedur w przerzucaniu pieniędzy, nie
    będę
    wybierał fundacji ale wpłaty na rzecz konkretnych domów dziecka (sam
    wybierzesz
    którego), szpitali, schronisk dla zwierząt.

    Jesteś zainteresowany aukcją i wsparciem, bierzesz udział, nie jesteś
    olewasz to.

    Jaki w tym haczyk i gdzie interesowność? Co w tym skomplikowanego?

    A nie chcę pośredniczyć w wpłatach, ponieważ zdaje sobie sprawę, że jestem
    jakimś małym człowieczkiem, któremu nie masz powodu ufać. Zaufanie do
    konkretnych
    domów dziecka będzie znacznie większe.

    Pozdrawiam
    Selektor