  • Data: 2011-07-12 18:49:58
    Temat: Re: aukcja charytatywna - kontrola pieniędzy
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoje pytanie tu zadane dowodzi, że to jednak skomplikowane.
    > Czy opcja, byś po prostu sprzedawał co tam chcesz, a pieniądze wysyłał
    > komu chcesz, jest niemożliwa do realizacji?

    jest, ale pomyśl, co prawda moja aukcja to nie ten kaliber,
    jest sobie WOŚP wystawiają na licytacje złote serduszko, którego rzeczywista
    wartość, strzelam, to 500zł.
    Ludzie płacą za nie grube pieniądze, właśnie dlatego że to na cele
    charytatywne.

    Podobna analogia, oczywiście na nieporównywalnie mniejszą skalę,
    zachodzi w tym przypadku.

    Jak wystawie przedmiot warty 100zł, to przy normalnej licytacji nie mam
    co liczyć na uzyskanie większej kwoty, ponieważ z reguły ludzie nie
    są takimi idiotami, żeby przepłacać bez potrzeby.

    Jeżeli to będzie licytacja charytatywna z jasno określonymi regułami,
    mogę liczyć, że ja sponsoruje część towaru wraz z ofiarującym ten towar
    (razem damy powiedzmy 100zł) a kupujący dołoży jeszcze swoje trzy grosze i
    kupi towar
    wart 100zł za np. 200zł. Kwoty o których tu piszę są z kosmosu więc
    tym proszę się nie sugerować.

    Ok. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Problem już rozwiązałem.

    Pozdrawiam
    Selektor