    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 78 ust 4
    Date: Sun, 09 Dec 2012 11:01:02 -0600

    Bydlę wrote:

    > To się jeszcze wtrącę i powiem, że może zajść i taki przypadek, że
    > zostaliśmy okłamani co do prawdziwej tożsamości danego osobnika.
    > I wtedy dopiero jest problem...

    oooo

    i wlasnie dlatego majac swiadomosc tego, ze dajac samochod masz
    obowiazek wiedziec komu go dajesz, powinienes zadbac o informacje
    wystarczajace do zidentyfikowania goscia.

    Albo go znasz osobiscie i potrafisz wskazac palcem, albo dbasz o to,
    zeby zgromadzic wiarygodne dane dotyczace tego goscia.

    Nie jestes goscia pewnie. Zrob ksero jego paszportu lub nie pozyczaj
    samochodu.

    To nie jest smieszne, bo zamiast pisemka ze strazy miejskiej ze twoj
    samochod przekroczyl predkosc w lesie o 2 km/h moze przyjsc pisemko z
    prokuratury ze kierowca towjego auta zabil kogos na przejsciu dla pieszych.
    I wowczas uwierz mi, ze bedzie sie chcialo komus sprawdzac, czy dane
    goscia z konga pasuja do kogokolwiek i czy on w tym czasie mial byc
    szanse w polsce, czy ktokolwiek oprocz ciebie go jeszcze widzial i zna.
    I jak wyjdzie, ze nie to mozesz dlugie dni spedzic w areszcie, zanim sąd
    po 9 miesiacach z duzym hakiem uzna, ze prokuratura nie ma
    wystarczajacych dowodow na to, ze to ty siedziales za kolkiem.